dilluns, 30 de maig del 2016

CÒNIQUES DE L'AULA

Entrem en el 3r trimestre de dibuix i per tal de recollir els coneixements previs que té l'alumnat sobre la representació de l'espai en perspectiva cònica, plantejo aquesta activitat inicial de dibuix del natural. 

L'alumnat havia de fer dos dibuixos en 50x70 de dos punts de vista de la nostra aula de dibuix, un en cònica central i l'altra en cònica oblíqua. Així recuperaven aspectes tècnics treballats en el 3r trimestre de 1r de batxillerat, i jo podia detectar a temps errors i conceptes de comprensió dels fonaments de la cònica... com situar els punts de fuga i la línia horitzó si ho fem per a un espectador de la nostra altura, com construir espais basats a través de la paral.lela cònica, com posar a escala els objectes tenint en compte referències de l'espai ja dibuixades, com treballar amb els retoladors o bolígrafs per a recrear ambients i guanyar expressivitat de forma àgil... són aspectes que sortiran més endavant en les preguntes de selectivitat i que l'alumnat haurà de dominar. Tot seguit us passo alguns exemples d'aquest dibuixos. Són activitats inicials d'inici de trimestre resoltes a classe en dues hores cadascuna.















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada